Aport Piatnik

Pomysł na prezent

Informacje

kołderki obciążeniowe

Zabawna gra ćwicząca refleks i pamięć. Każdy z graczy wybiera sobie jednego pieska. Gracze starają się zapamiętać kolory skarpetek na kartonikach a następnie gdy te są zakryte wskazać właściwy zanim zrobią to inni gracze. Rzut kostką decyduje, której skarpetki szukają zawodnicy. Zawartość:- 6 kartoników ze skarpetkami- 4 żetony z pieskami- 1 kostka- arkusz z nalepkami- 20 żetonów z punktami- instrukcjaWiek graczy: 5+Liczba graczy 3-4... Charakterystyka:Jałowiec to wiecznie zielony krzew, występujący na terenie Europy Środkowej. Owoce jałowca (zwanego też Cyprysem) są typowo polską (słowiańską) przyprawą, chociaż jako roślina występuje nie tylko w naszym kraju. Kuliste owoce, zwane szyszkojagodami, dojrzewają w drugim roku, o barwie popielato-niebieskiej, są przyprawą mającą korzenny, słodki smak i intensywny żywiczno-balsamiczny zapach . Krzew iglasty, osiągający nawet 10 m wysokości, o krótkich szydłowatych liściach i czarnych owocach jagodach.Opakowanie:Produkt zapakowany jest w plastikowy wygodny pojemnik z zakrętką dwuczęściową umożliwiającą posypywanie lub nabranie produktu na łyżeczkę. Opakowanie posiada atest spożywczy i jest oznaczone etykietą z nazwą, składem i datą ważności. Gwarancja kołderki obciążeniowe zachowania świeżości na dłużej.Zastosowanie:Suszone owoce jałowca dodaje się do kiszonek i marynat; świetnie harmonizują z dziczyzną, pasztetami oraz kapustą. Powszechnie wykorzystywany jest do produkcji wędlin, bo dzięki niemu wszystkie wędliny \"myśliwskie\" uzyskują aromatyczny, korzenny smak i przyjemny balsamiczny zapach. Nadaje charakterystyczny aromat ginowi, jałowcówce i likierom. Jałowiec wspaniale komponuje się z mięsami, którym nadaje specyficzny zapach; szczególnie potrawom z grilla (dodany zarówno do węgla, jak i bezpośrednio do mięsa). Działanie:Owoce jałowca działają również żółciopędnie i pobudzająco na żołądek i wątrobę, dlatego stosuje się go przy różnych zaburzeniach trawiennych. Są stosowane przy depresjach, kłopotach z oddychaniem, trądziku, owrzodzeniu skóry, bólach mięśni oraz w chorobach nerek jako środek moczopędny. Przy artretyzmie, reumatyzmie i wypryskach skórnych zalecana jest kąpiel z młodych gałązek jałowca. Zbyt duże dawki są niewskazane, gdyż mogą uszkodzić nerki i powodować nadmierne wydzielanie moczu. Niewskazane jest stosowanie wyciągów jałowca w ostrych chorobach zapalnych przewodu pokarmowego, w zaostrzonej chorobie wrzodowej, w ciężkich chorobach nerek oraz wątroby, a także w ciąży. ...

Cena: 44,83
Dostępność: sklep wyśle produkt w ciągu 7 dni