Bell Hypoallergenic Pomadka do ust pudrowa nr 06 1szt

Kosmetyki i higiena

Informacje

HYPOALERGICZNA PUDROWA POMADKA DO USTDaje matowy, aksamitny efekt i wrażenie niesamowitego wygładzenia ust. Jej aplikacja jest lekka i delikatna. Dzięki zawartości emolientów pomadka nie wysusza ust, ale nawilża i odżywia je. Specjalny składnik filmotwórczy zwiększa intensywność koloru, zapobiega rozcieraniu się pomadki i podnosi jej trwałość. Produkt nie podkreśla zmarszczek i załamań ust. Uwydatnia ich kształt i optycznie je wypełnia. ... Elmex Sensitive Professional Gentle WhiteningWyjątkowa receptura Pro-Argin z technologią używaną przez stomatologów do znoszenia nadwrażliwości zębiny u pacjentów.Jakie są przyczyny nadwrażliwości?Cofanie się dziąseł oraz uszkodzenia szkliwa powodują odsłonięcie tysięcy mikroskopijnej wielkości kanalików z zakończeniami nerwowymi. Wszelkie bodźce spowodowane przez kontakt z zimnym, gorącym lub słodkim są przewodzone przez zakończenia nerwowe w kanalikach zębinowych powodując ból.Jak działa elmex Sensitive Professional Gentle Whitening?- elmex Sensitive Professional Gentle Whitening zamyka kanaliki zębinowe, w których są zakończenia nerwowe, dzięki czemu blokuje ból.- Przy regularnym użyciu pasta ta buduje długotrwałą barierę ochronną przeciw nadwrażliwości.- Formuła o niskiej abrazyjności delikatnie i skutecznie usuwa przebarwienia, pomagając przywrócić naturalną biel zębów.Zapytaj swojego stomatologa lub higienistki.Dodatkowe informacjeOtwarte kanaliki zębinowe są przyczyną bólu występującego w nadwrażliwości zębów. Zamknięte kanaliki zębinowe chronią przed bólem nadwrażliwych zębów. ...

Cena: 20,27
Dostępność: dostępny od ręki