Strona domowa Zdrowie i UrodaJak pomóc sobie odpocząć? Spróbuj masażu

Jak pomóc sobie odpocząć? Spróbuj masażu

Masaż - Dracenix.plDla wielu osób masaż to nie tylko zabieg w trakcie leczenia kontuzji. Masaż pomaga zregenerować organizm oraz dobrze wspomaga stan ducha. W chwili gdy rutyna i życiowy pęd odbiera czas na relaks – warto wypróbować zabiegu masażu w profesjonalnym salonie masażu. Może okazać się to strzałem w dziesiątkę.

Co jest istotne podczas masażu?

Masaż nie jest łatwy do zrealizowania i zbyt mocne zagniatanie skóry sprawia ból, a do tego istnieje ryzyko powstania siniaków. Odpowiednio przeprowadzony masaż przyprawia o wiele korzyści, mięśnie stają się przyjemnie rozluźnione, a organizm dostaje nowe pokłady energii i jeszcze towarzyszy temu poczucie błogości i odprężenia. Zatem każdy specjalista stosuje się do określonych zasad. Ważne jest, aby zachować tempo, rytm i siłę, aby masaż sprawiał jak najwięcej przyjemności, a przede wszystkim był skuteczny. Bardzo ważne jest, aby wykonywać masaż obierając taki kierunek, który będzie odpowiedni w stosunku do tego jak przebiegają mięśnie, a także naczynia krwionośne i limfatyczne.

Jak oddziałuje masaż na nasz organizm?

Warto zauważyć, że w trakcie masażu zwiększa się sprężystość oraz elastyczność skóry. Masaż doprowadza substancje lecznicze, odżywcze i pielęgnacyjne. Odbywając zabieg usuwamy obumarłe komórki naskórka. Skóra otwiera pory, a tym samym przyczynia się do regeneracji uszkodzonych komórek naskórka. Polepsza się krążenie krwi, a organizm otrzymuje szybciej substancje odżywcze, jak również przyśpiesza się wydalanie produktów przemiany materii. Wiele można dołożyć jeszcze o tym jak zbawiennie masaż oddziałuje na nasz organizm, ale najprościej zdobyć informacje o zabiegu na który się decydujemy w salonie masażu.